Workshop

We zijn alweer op de helft van dit jaar en gelukkig beginnen de coronamaatregelen wat losser te worden, omdat het virus meer onder controle komt.

Maar aangezien we geen toekomstvoorspellers zijn kan ik nog niet aangeven op welke manier we op 10 oktober a.s. de volgende workshop gaan houden.

Wat we wel weten is dat we deze dag Annick van Damme hebben voor de workshop.

De 1e mogelijkheid is dat het weer via een zoommeeting gaat en dan komt het volgende aan bod:

De kleine arcana van de Thoth tarot hebben een bijzondere stijl. De astrologie, geomantie, kabbalah, ceremoniële magie en de kleurensymboliek smelten samen tot een uniek systeem. De hofkaarten wijken qua symboliek af van vele andere tarotspellen. Annick zorgt voor een heldere kijk op de kleine arcana, zodat je hier naar eigen inzicht en interesse verder mee aan de slag kan.
Dit is dan een vervolg op de zoommeeting van 11 april ( maar ook goed te doen als je die niet hebt gedaan). Waar we op ontdekking zijn geweest naar de geheimen van de Thoth tarot (Crowley).
en enkele opvallende kenmerken in de grote arcana onder de loep hebben genomen.

De 2e mogelijkheid is dat we elkaar weer kunnen ontmoeten in Hilversum en hier een dag workshop van kunnen maken.

Dan kunnen we ’s morgens de kleine arcana van de Toth tarot bekijken en ’s middags
Tarot Reflectie. Iedere tarotist zou regelmatig moeten nadenken over de eigen manier van werken met tarot, de eigen stijl en benadering. We overlopen de kerneigenschappen van de tarotist en gaan na hoe we de eigen stijl van werken met de tarot kunnen optimaliseren.

Dus hoe dan ook het wordt een interessante ochtend of dag.

Laat eens weten waar je voorkeur naar uitgaat ( uiteraard als de regels het toestaan)
Naar een zoommeeting of
Een ontmoeting van een hele dag in Hilversum
Stuur dit naar info@tarotberoepsvereniging.nl
Je alvast opgeven kan ook.
Begin september horen jullie definitief wat we gaan doen.

11 April 2021 van 10 uur tot ongeveer 12.30 uur, inclusief pauze, een zoommeeting

met Annick van Damme over De symboliek in de Thoth tarot van Crowley

De bijzondere symboliek in de Thoth tarot van Crowley fascineert al decennialang de mystieke zoeker.
De afbeeldingen hebben hun eigen taal die doordrenkt is van Crowley ’s spirituele visie.
Die visie omarmen is de eerste stap in het kunnen duiden van de symboliek.
Dit betekent niet dat je je moet verbonden voelen met de eigenzinnige en controversiële man die Crowley was.

In de workshop zal ik de invloed aantonen van Thelema (Crowley’s religie), Egyptische en Griekse mythologie, kabbala, heilige geometrie, de tweede wereldoorlog, sex magick en nog veel meer.

De workshop is erop gericht om :

Ik hoop jullie terug talrijk te ontmoeten op deze virtuele bijeenkomst.

Annick Van Damme.

Deze workshop is voor al onze leden en aspirant leden gratis.
Opgeven graag vóór 3april 2021 ( info@tarotberoepsvereniging.nl) zodat ik je tijdig de zoom link toe kan sturen.